Grups

Participa

Informacio útil

projeccions

Programació Mensual: Març 2021

Programació Mensual Ateneu Candela Març 2021

Comencem aquest mes de març presentant la programació de l’Ateneu i els seus projectes. El març és un mes que ens portarà la primavera i el canvi horari i esperem, que vagi deixant cada vegada més enrere aquest any de pandèmia que ja portem a sobre.

PROGRAMACIÓ

El dijous 4 de març a les 18:30h inaugurarem una nova exposició que porta per títol «Le ciel est, par-dessus le toit / El cel és, per sobre el terrat», amb il·lustracions de marionalberich. L’exposició l’organitza El Cafè del Candela i es podrà visitar en horari d’obertura de la cafeteria, que degut a les restriccions és els caps de setmana de 13 a 15h.

Programació Mensual: FEBRER 2021

Ja s’ha acabat el primer mes d’aquest 2021, on hem tornat de les vacances de Nadal amb les piles carregades i amb moltes ganes de seguir construïnt cultura i comunitat amb totes vosaltres! És per això que aquest mes de febrer també ve carregat de propostes per a tots els gustos i edats i que esperem que us resultin tan interessants com a nosaltres. A continuació, us les exposem:

  • El dimecres 10 de febrer a les 19h hi haurà una sessió única de grup de lectura al voltant del llibre Utopía no es una isla. Catálogo de mundos mejores, editat per l’Editorial Episkaia. La sessió anirà a càrrec de l’autora, Layla Martínez i estarà dinamitzada pel soci de Synusia i membre del col·lectiu ecologista La Paparola de Terrassa, Víctor Anadón. La sessió serà online i cal inscripció prèvia a info@synusia.cc

Contingut sindicat