Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 1 post |
L'Embarral 32 posts | Synusia 422 posts |
Cafè del Candela 126 posts | Communia 17 posts | Escoleta d'idiomes Maan yad f yad 1 post |
L'Embarral 32 posts | Synusia 422 posts |
Les propostes formatives (tallers) van en augment al Candela. L'any passat vem acollir un taller de joieria, el de costura, classes de català i castellà etc.
Aquest curs 2015-2016 redoblem l'aposta per l'autoformació i l'intercanvi de coneixements entre la gent. Ens diuen que estem en crisi, però la realitat és que les persones estan més formades que mai i un munt de gent vol aprendre coses noves. La idea és dotar-nos d'eines formatives que ens permetin connexió amb l'entorn, autonomia d'acció i realització col.lectiva.
Consulta cada taller un per un i escull el que necessites! :)
Us compartim el relat de Maria Martinez escollit com "el conte del mes d'abril", d'entre els que han escrit les persones que fan el taller de contes del Ateneu Candela cada dilluns.
La estación
Us compartim el relat de Roxana Urra A. escollit com "el conte del mes de març", d'entre els que han escrit les persones que fan el taller de contes del Ateneu Candela cada dilluns.
El regreso de Neruda
Los ancianos Ramón Sepúlveda, “el chileno” y su amigo Cirilo Garmendia observan la forma sinuosa de la carretera que baja a la playa mientras fuman despacio y en silencio, sentados en un banco, bajo el sol de Mojácar. Cuando una gaviota que vuela solitaria lanza un graznido desde lo alto, el anciano Sepúlveda comienza a hablar.
Des de fa cinc mesos cada dilluns un grup de set persones estan descobrint "l
I com és això? Doncs perquè fan el taller de contes del Ateneu Candela! ;)
La bona notícia és que ara s'amplia un altre dia el taller: a més dels dilluns, hi haurà taller de contes els dimarts de 19 a 21h. Ja us podeu apuntar fent un mail a candelagestio@gmail.com
Per tal que descobriu el que podeu ser capaços de fer amb el taller, us compartim el conte d'un dels participants del taller, escollit com el "millor conte del mes de gener del taller"! No teniu ganes de llegir-lo? :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
El Ordenador Zentral